M1

M1 - легкові автомобілі до 8 місць для сидіння (крім місця водія)

Цена: 1380 грн

M2

M2 - автобуси більше 8 місць для сидіння (крім місця водія) з повною масою до 5т

Цена: 1500 грн

M3

M3 - автобуси більше 8 місць для сидіння (крім місця водія)

Цена: 1620 грн

N1

N1 - вантажні автомобілі з повною масою до 3,5т

Цена: 1380 грн

N2

N2 - вантажні автомобілі та автомобілі-тягачі з повною масою від 3,5т до 12т

Цена: 1500 грн

N3

N3 - вантажні автомобілі та автомобілі-тягачі з повною масою більше 12т

Цена: 1620 грн

O1

O1 - причепи та напівпричепи з повною масою до 0,75т, O2 - до 3,5т

Цена: 1380 грн

O3

O3 - причепи та напівпричепи з повною масою від 3,5т до 10т

Цена: 1500 грн

N1

N1 - вантажні автомобілі з повною масою до 3,5т

Цена: 1500 грн

N2

N2 - вантажні автомобілі та автомобілі-тягачі з повною масою від 3,5т до 12т

Цена: 1710 грн

N3

N3 - вантажні автомобілі та автомобілі-тягачі з повною масою більше 12т

Цена: 1920 грн

O4

O3 - причепи та напівпричепи з повною масою понад 10т

Цена: 1710 грн

Проходження техогляду


Одним з неминучих етапів при русі України до Європи є приведення національного законодавства у відповідність з нормами законодавства Європейського Союзу. Відсутність в Україні з 2011 року обов'язкових технічних оглядів транспортних засобів суперечить прийнятої в країнах Європи обов'язкової процедури технічного контролю транспорту і отже вимагає зміни. Процес повернення до практики проходження обов'язкових технічних оглядів вирішено було проводити поетапно. В першу чергу в 2015 році проводити техогляди зобов'язали власників вантажного автотранспорту, наступний етап з 2017 року відновлення проходження обов'язкового технічного контролю пасажирськими автобусами. І ось з 1 травня 2019 року набув чинності новий етап перетворень. Тепер обов'язковий технічний контроль будуть проходити транспортні засоби наступних категорій:

  • Призначені для комерційного транспортування вантажів і перевезення пасажирів легкові автомобілі;
  • Вантажні автомобілі різних типів, автопричепи та напівпричепи;
  • Автомобілі, що спеціалізуються на перевезенні небезпечних вантажів, пасажирські автобуси;
  • Автомобілі різних категорій, які здійснюють перевезення в таксі.

За період з 2011 року водії встигли забути всі тонкощі і особливості проходження технічного огляду. Ті десятки тисяч водіїв, які отримали посвідчення водія і сіли за кермо після 2011 року і зовсім не знайомі з процедурою обов'язкового технічного контролю транспортного засобу. Ми спробуємо ввести непосвячених водіїв в курс справи і допоможемо отримати хоча б загальне розуміння про те, чим є техогляд і чи варто його боятися.

Що таке техогляд?

Техогляд - це періодична перевірка основних систем автомобіля з метою виявлення можливих несправностей агрегатів транспортного засобу, з наступною видачею документів, що підтверджують готовність транспортного засобу до експлуатації на шляхах загального користування. Простіше кажучи, обов'язковий технічний контроль - це перевірка автомобіля на справність. Техогляд проводиться приватними спеціалізованими сервісними центрами і станціями, що здійснюють технічне обслуговування, зареєстрованими в Національному агентстві з акредитації та мають обладнання необхідне для проведення обов'язкового технічного контролю (ОТК). Періодичність проходження технічного огляду легкових автомобілів така – після реєстрації автомобіля наступний техогляд проводиться не раніше, ніж через чотири роки, а всі наступні ТО необхідно буде проходити через кожні два роки. Транспортні засоби, задіяні в комерційних перевезеннях, повинні надаватися для технічного огляду щороку. Також ОТК необхідно буде проходити при виїзді за кордон України. Процедура обов'язкового технічного контролю складається з декількох видів перевірки:

  • Візуальний;
  • Органолептический;
  • Інструментальний.

Як правило, в першу чергу перевіряється коректність роботи двигуна і допоміжних систем, справність гальмівної і рульової системи, система відводу вихлопних газів, наявність і справність зовнішніх світлових пристроїв, а також додаткове встановлене обладнання і багато іншого.

Справність рульової і гальмівної систем авто. Перевірка проводиться на спеціальному стенді, що дозволяє виявити найменші неполадки в роботі систем;  Придатність до експлуатації і справність коліс і шин автомобіля. Контрольні заміри глибини протектора, виявлення дефектів і пошкоджень шин, стояння дисків. Перевірка розвалу сходження, балансування коліс;  Додатково встановлене газобалонне обладнання. Перевірка правильності установки газового обладнання та його стану відповідно до встановлених вимог. Точність роботи системи, її герметичність;  Зовнішні світлосигнальні прилади. Коректність настройки і справність світлосигнального обладнання (фар, ліхтарів, світлових покажчиків маневру).  Перевірка рівня светопропускающей здатності стекол (тонування). Щоб уникнути надмірного затемнення скла проводиться виміри светопропускающей здатності. При перевищенні допустимих норм тонування стекол проводиться видалення затемняющей плівки;  Контроль рівня СО2 забруднення автомобіля. Спеціальним приладом проводиться контрольний замір ступеня забруднення повітря в вихлопної труби автомобіля. Якщо присутній високий вміст СО2, автомобіль направляється на перевірку вихлопної системи на наявність несправностей. Крім перерахованого вище проводиться візуальний огляд систем автомобіля з метою виявлення несправностей і місць можливих протікань машинного масла, палива або інших технічних рідин. Нововведенням при проведенні техогляду буде ще й те, що всі процедури і контрольні виміри будуть фіксуватися на фотокамеру, щоб уникнути зловживань і фальсифікації ОТК.

Що далі?

Після закінчення технічного огляду при відсутності або після усунення несправностей на транспортний засіб видається сертифікат з результатами ТО, а також самоклеюча RFID- наліпка радіочастотної ідентифікації, в якій, вказана дата наступного техобслуговування і зазначен рівень екологічності «Євро-4», «Євро-5» відповідно до стандартів Європейського Союзу. RFID-наліпку необхідно буде самостійно наклеїти в правому верхньому куті внутрішньої поверхні лобового скла автомобіля. Ця радіочастотна мітка дозволить контролюючим службам за допомогою спеціальних пристроїв дистанційно зчитувати нанесену інформацію. При відсутності у водія документів, що підтверджують проходження технічного огляду, законодавством передбачено накладення штрафу в розмірі до 1700 гривень. У разі повторення подібного правопорушення водій може позбутися водійського посвідчення на термін від трьох до шести місяців.

Онлайн-сервіс wiu.com.ua - професійний помічник у проходженні ОТК

Помилково буде сподіватися, що з муками проходження обов'язкового технічного контролю вам доведеться стикатися раз в декілька років. Не варто забувати, що законодавством України проведення обов'язкового технічного огляду передбачено в таких випадках як:  потрапляння автомобіля в ДТП;  переоформлення транспортного засобу з внесенням конструктивних змін;  втрата документів на авто;  зміні власника транспортного засобу;  виїзд за межі України в країни ЄС. Наші фахівці щодня успішно вирішують десятки подібних проблем. Завдяки, відпрацьованій до дрібниць взаємодії з авторизованими СТО, які проводять ОТК, нам вдається здійснити обслуговування вашого автомобіля в рекордно короткі терміни. Так, ми економимо ваш час і гроші. 24/7 наші оператори готові прийняти ваше замовлення на проведення обов'язкового технічного контролю.

Онлайн-сервіс wiu.com.ua завжди готовий підставити своє плече і виконати найскладнішу роботу замість вас. Ну а ви насолоджуйтеся життям за себе і за нас!